> G i z z y -

G i z z y

Heja SAIK!

Kommentarer (0)

2009-02-23 @ 17:29:59

Idag är min första dag utan jobb sedan i november.. ;(
jag ljuger inte om jag säger att jag håller på krypa ur skinnet..


Jag har iallafall kört stora tvättardagen idag (svårt att få det avklarat snabbt här).
Började kl 12 efter en skön sovmorgon och har dom sista två maskinerna igång nu.
Inget kommer att hinna torka som vanligt så kläderna får jag pynta lägenheten med
och underkläderna tänkte jag skulle få ta sig en resa med tuben ut till Tyresö och torkas
där i en torktumlare. Jo, det är sant!
Jag har gett upp tanken om att jag ska få det torrt i den här tvättstugan så om jag ska hinna göra något annat ikväll så
får jag helt enkelt ta med blöttvätten och torka den på annat håll.
Ibland har man lätt att hålla sig för skratt!

Nej nu ska jag ner och hämta eländet sen ska jag göra mig klar för avfärd.

- imorgon blir det hockey, heeeeja SAIK!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback