> G i z z y -

G i z z y

Fredagen den 13e

Kommentarer (0)

2009-02-13 @ 14:17:32

Ja idag är det den berömda fredagen. Shit jag kommer bryta nacken eller nåt.
Dagen började iallafall inte så bra..
jag vaknade imorse och kände mig ganska så dålig.
Har vaknat hela natten av att jag svettats och frusit om vartannat så det har inte blivit så mycket sömn.
Har nog fått feber efter operationen men det är ju vanligt. Och det nog går över på någon dag.
Har även världens spränghuvudvärk men det är inte heller konstigt sååå..
jag får vara hemma och ta det lungt idag helt enkelt.
Sen har jag en helg på mig att piggna till så på måndag ska jag nog vara i storform igen :)

Känns som vanligt jobbigt att inte kunna gå till jobbet..
jag hade verkligen räknat med att jobba idag även fast dom flesta trodde att jag skulle vara hemma efter operationen.
Nåväl det blir inte alltid som man tänkt sig!

Men.. "the show must go on darling, eller hur?"

.. skönaste citatet från en i övrigt väldigt dålig film! Vilken, det får ni lista ut :P
Nu ska jag plinka lite gitarr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback