> G i z z y -

G i z z y

Den Feta Tisdagen

Kommentarer (1)

2009-02-24 @ 15:10:46

... och jag har redan ätit så många semlor så jag orkar faktiskt inte äta nån idag. :S

Ännu en till ledig dag för min del!
Klev upp med tuppen imorse, 07.15 närmare bestämt, det ni!
Åkte hem till lilltjejen men sjuuukt vad folk det var på bussar och tunnelbanor.

Igår var det tvärtom.
När jag skulle åka ut till Tyresö på kvällen så satte jag mig på tuben mot Hagsätra,
och trodde inte mina ögon när jag insåg att jag klivit in i en helt tom vagn!
Det var bara lilla jag där inne!
Herregud, allt jag sett på Efterlyst under mina år om alla misshandlar och våldtäkter (kanske inte men ändå)
i tunnelbanan flimrade förbi i mitt minne och jag fick panik.
Så jag hoppade av nästa station och skulle byta vagn. Tror ni inte tåget åker ifrån mig då!!
Det var ju jättelångt till nästa dörr!
Så där stog jag i mörkret, helt ensam. Ännu värre!
Jag är inte gjord för att bo i Stockholm :)

Ikväll gäller det!!
Ska bli väldigt kul att gå på hockey igen.
Även om det inte känns lika roligt att sitta på läktaren med alla DIF fans som att stå i SAIKS klack i Skellefteå Kraft Arena.
Jag får väl ta med silvertejpen och tejpa för kakhålet så man slipper komma hem gul & blå.

Nu ska jag diska. Eller eeeee, d kanske kan göra det åt mig? ;)

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Hehe, så du MISSADE tåget när du skulle byta vagn? :P



Tur att vi satt så nära SAIK-klacken då, så du slapp tejpa igen kakhålet :)

2009-02-25 @ 08:55:11
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback