> G i z z y -

G i z z y

Bra & dåligt

Kommentarer (1)

2009-02-15 @ 23:43:50

Igår blev en fin kväll.
Fick en ros, bubbel och trerätters middag av en go kille!




Till förrätt blev det grillad Halloumi varvad med tomat och rödlök, muuums!
Till huvudrätt fläskfilé med med potatisklyftor, rotfrukter och rödvinsås
och till efterätt vanilj & jordgubbsglass med jordgubbar.
Bättre kan det inte beskrivas jag tror det måste upplevas :)

Är lite besviken att inte Lili & Susie gick direkt till final en sånhär kväll!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är det iallafall Söndag som alla säkert vet och imorgon är det jobb igen.
Förhoppningsvis har min tand och tandkött läkt ihop lite så jag inte skrämmer ihjäl kollegor och gäster!
Har sovmorgon till 12 så det ska bli skönt..
är dock lite oroad över framtiden, kommer inte få jobba heltid troligen framöver..
och det känns inte alls kul eftersom jag behöver pengarna men framförallt trivs jag ju så bra där och
tycker att det är så himla roligt!
Det kanske ordnar sig ganska snabbt men jag har lite svårt att njuta av sovmorgonen på samma sätt som förut..

Ikväll skickade Elin ett sms att hon kanske kommer och hälsar på till helgen.
Hoppas hoppas, det vore himla roligt :) längesen jag såg mina gamla goda vänner och ibland blir det lite ensamt
här i huvudstaden.
Längtar hem lite också, mycket för Gizelles skull.. att hon ska få ett stort hus att sträcka ut sig i ett tag.
Men det blir lite svårt eftersom jag har så många tandläkarresor att göra framöver..
så pengarna kommer gå åt dom helgerna istället.

Nu har jag bloggat för en veckas tid framöver så nu hörs vi inte på ett tag.. ;)

Ha det fint där ute.

Kommentarer

Postat av: Stoffs

Kul att du uppskattade kvällen, men tråk att den inte blev fulländad eftersom att Lili & Susie inte gick till final ;)

2009-02-17 @ 23:39:16
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback