> G i z z y -

G i z z y

aLLa <3

Kommentarer (0)

2009-02-14 @ 15:50:18

.. och extreme makeover på min blogg!
(Haha den ser förfärlig ut nu.. men jag försöker lära mig och sitter och trixar lite och ja,
då blir resultatet kanske inte alltid det snyggaste!
Men den är under uppbyggnad, vilket kommer att ta ett tag så den lär nog se ut på många kosntiga sätt när ni är in och kikar innan jag blir klar. Men jag har sån dålig fantasi också.. jag vill ha en såndär snygg..
det är väl ungefär det jag vet. :) Vi får se vad det blir till slut.)

Ja idag är det ju den där berömda dagen också.. vilken jag tror kommer bli jättemysig.
Men jag har samtidigt lite ångest för den.. det blir så uppenbart allting och man måste anstränga sig på massa
olika sätt också vet man inte riktigt hur/vad man ska göra också känns det bara knepigt.
Kanske bara är jag som känner så?

Känns som en kosntig dag också.. gjord för "alla par" liksom..
tänk dom som inte har någon då, hur rolig är den här dagen då??
Tänk alla som sitter ensamma hemma ikväll och inte har någon i hela världen att mysa med.
Och överallt är det massa hjärtan och kärleksgrejer och gulligull.

Nej annat var det när man gick på lågstadet och fick skkriva brev till varandra.
Alla satt och klistrade sina allra finaste glitter klistermärken till varann och ritade hjärtan och gjorde sitt bästa för att försöka stava till någon fin liten hälsning :) det var tider det!
Eller på högstadiet när man fick skriva på en lista sina hälsningar också sen kom det in i en speciell "alla-hjärtans-dag-hälsnings-tidning" som man satt och lusläste på rasterna i hopp om att ha fått någon fin hälsning!
Från någon speciell kanske dessutom.. ;)


Jaja.. det finns väl både gott och ont med den kanske..fast kärlek kan ju aldrig vara fel.
Hoppas ni får en fin och trevlig alla hjärtans dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback