> G i z z y -

G i z z y

Tillbakablick

Kommentarer (0)

2009-12-31 @ 12:34:40

Nu är det snart ett nytt år. 2009 som varit har verkligen gått förvånansvärt fort.
Allt som allt har det varit ett väldigt bra år, trots kämpiga perioder ibland ;)
Lite minnen från året som gått:

Positivt
- mitt första år i Stockholm avklarat
- roliga resor, bland annat till Norge i augusti och Thailand i november
- nytt jobb på Guldfynd och några erfarenheter rikare
- julafton som firades på ett annorlunda sätt

Negativt
- en alltför dyr och liten lägenhet
- jakten på jobb och att få allt att gå ihop

Men som sagt.. allt som allt har det varit ett mycket bra år som har lärt en väldigt mycket!
Ibland har saknaden hem till nära och kära varit ganska stor, trots det har jag klarat bra att dra iväg till
Stockholm och fixa mig jobb och en bostad. Så jag får vara nöjd ;)

2010 inleder jag med att börja en fast anställning från 1 januari. Det kan verkligen inte bli en bättre början!
Det gör att jag tror att 2010 kommer bli det bästa året på länge.
Ett lite mer avslappnat år där jag äntligen nått ett av mina mål och där de orosmoment som varit under 2009 förhoppningsvis kan suddas ut.

Mitt nästa mål blir att försöka hitta ett nytt boende när hyrestiden på min lägenhet går ut i juni.
Så det blir mitt mission för 2010. Plus europatrippen som planeras i sommar!

Nyårslöfte i år då? Det får nog bli att ta hand om mig själv och se till att jag kommer ännu längre och får det ännu bättre än under 2009!

Hoppas ni alla haft ett bra år och att 2010 kommer bli ännu bättre.
Gott Nytt År!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback