> G i z z y -

G i z z y

Kalkon!

Kommentarer (2)

2009-12-28 @ 23:34:43

Åhh idag fick jag min klassiska kalkonmiddag :)
Hade det riktigt trevligt hos Keith & Lotta.
Det blev jag, Stoffe, Peter & Camilla, Catrin, My, Johanna, Robin och Stefan & Jasmine och deras lille Oliver.
Blev bjudna på en jättegod middag och fick dessutom fler julklappar.
Jag fick en chokladbok med massor med jättegoda recept som måste provas sen!
Stoffe åkte hem och lämnade bilen också så vi kunde dricka lite vin och få oss en prommis hem sen.

Nu sitter jag här och önskar att jag hade haft en bild att lägga till men kameran som jag fick av gos i julklapp är på lagning (gick ju lite vilt till i Thailand) så jag väntar på att det ska komma en ny.

Så fort den har kommit så kommer det att komma fler bilder också!
Förhoppningsvis hinner den dyka upp innan nyår så jag kan få lite fina bilder hemifrån :)

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Vi får hålla tummarna för att kameran kommer lagom tills vi åker upp!



Tack för länken älsk! :)

2009-12-29 @ 03:56:05
URL: http://stoffs.blogspot.com

Postat av: Anonym

Och det gjorde den :D jättekul!



Varsågod, det kommer flera. Pussss!

2009-12-29 @ 14:06:00
URL: http://gizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback