> G i z z y -

G i z z y

Julstressen har börjat!

Kommentarer (0)

2009-12-16 @ 15:24:13

Just nu känner jag mig som en gammelgumma som sitter och tänker "Ojoj vad tiden går fort!"
Och för första gången i mitt liv vill jag skjuta upp julen! Den behöver väl inte vara redan nästa vecka??
Jag har massor att fixa och julklappar som behöver köpas.

Utöver det har jag ju två jobb som ska kombineras och en fest inbokad på lördag. När ska man hinna?

Vill köpa en fin klänning att ha på mig och julbaka lite också.. men då får jag nog baka i butiken.
För hemma kommer man inte hinna vara mycket!

Aja det ska nog hinnas med det mesta ändå.
Nu ska jag sluta sitta och lyssna på Rise Againsts "Hero of War" och kila ner till centrum!

Ska hitta en julklapp att ta med på festen på lördag, SER FRAM EMOT! :)

Imorgon blir det jobb, och på fredag, och på lördag.. och på måndag..
nej hua nu blir jag stressad.

Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback