> G i z z y -

G i z z y

Julstämning

Kommentarer (0)

2009-12-08 @ 00:45:30

Ja i helgen har jag jobbat hårt på julstämningen.

Igår blev det ett besök på Skansens julmarknad med Alexandra & Anders
sedan åkte vi runt och köpte lite julpynt.
80 kr i inträde på marknaden var det inte värt då det inte var så mycket att hänga i granen!
Trodde det skulle finnas mycket mer att titta på men det var mest mat.

Ikväll har jag lagat lite julmat som smakade himla gott enligt mig själv, det var efterlängtat!

Kvällen skulle avslutas med en fika bestående av glögg vi köpte på marknaden,
pepparkakor och lussebullar som jag fixat.
Tänkte att vi skulle fira in 2a advent eftersom vi missade första när vi var borta.
Men jag råkade somna på soffan (dumma jetlag som sitter i fortfarande!) och då var det någon
som inte ville anstränga sig för att väcka mig utan åt upp sitt fika själv.
Fick istället vakna till orden "din glögg står där, kall." Så jag blev utan.. :(
Suck.. vad besviken man blev..
det hade blivit en mysig avslutning på kvällen annars som jag sett fram emot.

Imorgon börjar jag nya jobbet.. som säljare på Guldfynd.
Ska bli spännande.
Sen kanske jag hinner träffa Sara på centralen innan hon tar flyget till London, hoppas det!

Natt natt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback