> G i z z y -

G i z z y

Julfest & shopping

Kommentarer (0)

2009-12-20 @ 23:55:34

Dagarna närmar sig med stormsteg. Men nu känns det iallafall lite lugnare, idag har vi hunnit med en hel del :)
Har varit till Forum Nacka och shoppat loss på lite julklappar.
Stoffe köpte dessutom en jättesnygg Peak-jacka som jag också suktar efter ;)
kanske blir en röd sådan sen när man får en bra lön.

Efter shoppingen blev det en tur till McDonald´s för att stilla den värsta hungern sen for vi mot Bromma och min lägenhet. Blev bara en liten snabbis för att kolla läget och lämna lite grejer.
Vid 18-tiden var vi bjudna till Stoffes pappa & Lotta på middag och adventsfika.
Var supergott och en riktigt mysig dag & kväll!

(En annan mysig kväll var när lilla hustomten försvann ut på balkongen och byggde en snölykta, haha.
Jag blev lite förvånad när jag kikade ut! Men mysigt blev det och jag måste bara bifoga en bild på resultatet.)

Igår var vi bjudna till Angelica & Henke på julfest.
Det blev ganska lungt vilket var skönt eftersom jag kom direkt från jobbet och vi var lite småtrötta.
Men en väldigt trevlig kväll med glögg, vin och julklappsbyte :)
På nattbussen hem somnade både jag och S såklart så vi fick åka lite längre än väntat haha..
men var väl hemma runt 04.00 så då blev det en tacotallrik sen bums isäng! 

Imorgon blir det jobb i receptionen i Kista 8-17.30.
En riktig långkörare som väntar, phu!
På tisdag blir det till att sälja på Guldfynd igen och på onsdag har flexibla jag delat upp dagen.
Blir i repan på förmiddagen för att sedan åka och jobba eftermiddag/kväll på Guldfynd.
Kör hårt för på torsdag är det ledighet och julafton! :)

Vill haaaa :)

S mysiga konstverk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback