> G i z z y -

G i z z y

Julafton

Kommentarer (1)

2009-12-26 @ 14:31:56

I år firades den nere i Vagnhärad.
Kul att vi fick en vit jul ändå!

Var första gången som jag inte firade tillsammans med min familj.
Det var jag & Stoffe, hans pappa med tjej, hans farmor & farfar och moster, hennes man och deras son.
Dessutom hann vi åka en sväng till hans mormor och morfar och träffa släkten på mammans sida.

Det var verkligen en mysig julafton som innehöll allt en julafton bör innehålla!
Massa god mat, glögg, mys, Kalle, sällskapsspel och mycket mer.
Dessutom fick jag massa julklappar som jag INTE hade förväntat mig så jag blev jätteglad :)

Vi sov kvar där och fick en till mysig dag med god mat idag innan vi åkte hem till Stoffe igen.

Nu väntar fyra härliga lediga dagar innan jag ska jobba lite igen sedan blir det nyårsfirande med min släkt.

Slänger in lite bilder från min mysiga julafton <3
Hoppas ni också har haft det bra!




 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Kul att du fick en mysig jul med min och brors stora tjocka släkt. Hoppas att det inte gick bra att fira den utan dina föräldrar.

Underbart mysiga bilder du har fått till, det är så julen ska se ut.

God fortsättning och njut av dina fyra dagars ledighet

2009-12-26 @ 19:00:57
URL: http://sunie.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback