> G i z z y -

G i z z y

Jaaaa :D

Kommentarer (0)

2009-12-29 @ 14:04:30

Jag fick kameran innan nyår! Nu ligger den på posten, weeeiii :)
Klockrent att jag kommer kunna ta med mig den hem!

I övrigt har jag en ledig dag idag.
Klev upp i skaplig tid imorse eftersom Stoffes pappa skulle komma och hjälpa till att sätta upp en tv i hans sovrum.
Fick vrida sängen också och jag tycker personligen att han fick det bättre än förut!

Kl 16 har vi tvättid sen blir det en prommis ner och hämta kameran och gå på systemet till nyår.
Har en massa att städa och plocka reda på också så det ser ut att bli en dag med rätt mkt att göra.
Får inte glömma att packa tills imorgon heller när vi åker upp till familjen i norrland!
Ska bli riktigt skönt att få komma hem en stund. Och träffa min lilltjej Gizelle.
Saknar massa..

Innan vi sätter igång ska jag iaf mysa ner i soffan och planera lite inför sommarens resa, myyys :)


Min julklapp från bubbs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback