> G i z z y -

G i z z y

Home Sweet Home?

Kommentarer (0)

2009-12-04 @ 08:47:37

Ja nu är man hemma igen efter två verkligen underbara veckor i Thailand!
Än så länge känns det ganska skönt att vara hemma,  jag har saknat maten.
Så ikväll blir det en riktigt fin köttbit med älsk och råstekt potatis! :)

Nu ska jag försöka piggna till. Kom hem vid tolv inatt och ska snart iväg och jobba.
Söta som mina kollegor är så gav dom mig iallafall en rejäl sovmorgon!

Tröttheten lär nog komma ikväll.. har trots allt varit uppe ett dygn och flygit i 11 ½ timmar.

Mer info och bilder från resan dyker upp i helgen, nu ska jag infinna mig i stockholms heta
tunnelbaneliv snart, jippie.

Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback