> G i z z y -

G i z z y

Higher higher..

Kommentarer (0)

2009-12-12 @ 00:14:59

ja den går nog många och nynnar på nu.
Den fastnade rätt bra i minnet!
Skönt att Erik vann.. har har varit bäst från start. Fast Calle utvecklades mer.
Svårt det där. Känner mig tillfreds med resultatet iaf ;)

Ikväll har varit en riktigt härlig kväll.
Var längesen man var såhär glad och avslappnad! Kan det vara vinet? :P
Nej men idag blev det klart.
Tackade ja till en fast anställning från och med 1 januari.
Kan det bli en bättre start på 2010?! :)
"Löneförhandlade" också och blev riktigt nöjd med resultatet!
Är ju mitt första riktiga jobb som heltidsanställd så det duger helt klart..
ska bli så himla skönt att veta vad man har att röra sig med varje månad.
Många möjlgheter öppnades plötsligt..
Vad mer kan man säga.. de flesta som känner mig förstår nog att jag känner "ÄNTLIGEN!"
Nu kan livet börja på allvar och man kan tänka på annat än jobb, arbetsförmedlingen, stämpling och pengar.

Hoppas att vinet söver mig snart för imorgon blir det uppstigning tidigt.
Grymt tidigt för att vara på en lördag!
Vid 7 tiden måste vi åka för att hinna till Gävle och tandläkaren till 10.30.
Sedan blir det bad och relax på Fjärran Höjder badet med mamma, pappa, syrran & hennes kille.
Kvällen avslutar vi sedan med en middag på någon mysig restaurang och övernattning i Gävle.
Ska nämligen fira mammsens 55-års dag. Trevligt trevligt!

Hej så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback