> G i z z y -

G i z z y

Helg i Gävle

Kommentarer (0)

2009-12-13 @ 01:50:45

Min gamla hemstad.. !
Sitter i syrrans lägenhet och dricker lite vin.. klockan är egentligen alldeles för mycket och jag borde sova för längesen men.. är inte trött.
Jag går ju igång på lite vin och vill mest bara fira fortfarande och dansa till Lady Gagas "Bad Romance" :)

Men men..  har iallafall haft en otroligt bra dag. Jättekul att träffa mamma och pappa och syrran och hennes nya kille. Var först till tandläkaren imorse, vilket gick bra.
Sedan blev det en lunch på Max för allihopa innan vi for till Fjärran Höjder - Tropicana badet och relaxade och badade lite. Blev sedan en vända hem till syrrans lägenhet igen för att fixa sig innan vi åt en jättegod middag på en mysig restaurang. Blev libanesiskt, vilket jag aldrig ätit tidigare :) 20 smårätter, en mixad kötträtt och sen fruktfat till efterrätt. Verkligen gott och en rolig kväll! Grattis till mamma på 55- års dagen!

Nu ska jag gå och sussa, imorgon vet man aldrig vad som väntar..

Hoppas ni har en trevlig helg.
Kram till er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback