> G i z z y -

G i z z y

Gott gott!

Kommentarer (0)

2009-12-29 @ 23:50:31

Idag har jag pillat lite med bloggen och fixat olika kategorier för att man lättare ska kunna läsa om det man känner för. Reslutatet ser ni i listan till höger :)

Full fart har det varit idag men nu tror jag att det mesta ska vara fixat.
Har packat och donat inför hemresan imorgon. Börjar längta lite faktist!
Är ju en åka-bil-älskare så det ska bli mysigt att bli upplockad direkt efter jobbet och sätta sig i bilen.

På nyår tänkte jag lägga ut lite info om hur det gått för min blogg det här året.
Är ju första året jag bloggar på blogg.se så då kan det vara kul.
Var stoffe som kom på det och jag tyckte det lät som en rolig idé.
Om inte annat kommer ni nog få ett gott skratt när ni ser vad folk sökt på för ord på google för att hitta hit ;)

Imorgon blir det som sagt jobb, klockan ringer som vanligt 05.40 så det börjar bli dags att krypa ner.
Ska bli spännande att se hur man sover med sängen vänd åt andra hållet!

Denna näst näst sista kväll på året avslutade vi med att prova Maija & Anders present.
Massa god frukt och chokladfondue!
Vi kan rapportera att det var en riktig höjdare trots att vi råkade bränna chokladen lite :P

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback