> G i z z y -

G i z z y

Gnistrande snö

Kommentarer (0)

2009-12-14 @ 21:16:38

Imorse vaknade man upp till ett vitt landskap. Hur mysigt som helst!

Och jag har varit ledig vilket kändes extra skönt efter en intensiv helg.
Köpte en superstor gosig nalle på Jysk i Valbo i helgen som fick ersätta Stoffe när han gick imorse.
Skulle nästan behöva lägga in ett kort på den för att ni ska förstå hur mysig den är ;)
har aldrig köpt en nallebjörn i hela mitt liv.. vet inte vad det tog åt mig.. men det blev en favorit!

Annars har jag mest sorterat Thailandsbilder idag. Det tar sån himla tid eftersom det är flera hundra.
Men ikväll kommer dom att komma ut på FB för vännerna som finns där.
Bättre sent än aldrig :)
 




Vackra Phi Phi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback