> G i z z y -

G i z z y

Gäääsp

Kommentarer (2)

2009-12-21 @ 23:36:59

Ja idag är en riktig gäspdag. Klockan ringde 05.20 imorse och det var ett tag sen jag gick upp så tidigt!
Känns läskigt att springa ute så tidigt, efter kl 7 känns mer okej.
Så jag var tvungen att ringa mamma två gånger på vägen för att få lite sällskap.. haha..
typiskt att man ska vara så mörkrädd.

Har haft en kanondag på jobbet iaf (mitt "gamla" jobb).
Jag och Sara öppnade i repan och fixade riktigt fin julstämning med massor med tända ljus!
Vi trodde ett tag att hyresgästerna skulle tro att vi brann upp där bakom disken :)men mysigt var det!
Sen blev det lite försök till julklappsrim där på eftermiddagen som urartade ganska rejält.. haha..
jag, A och E var inte så bra på det där.

Rimmet jag fick på min julklapp på festen i lördags var väl inte heller helt klockrent haha...
"ställ dom här på din duk, så kanske du får en stor k--"
visste inte om jag ens skulle våga öppna det paketet!! Men det var iaf 3 små fina porslinsskålar.
Sedan satt vi alla där som ett gäng stora frågetecken. Haha.. öhhh..?

Ikväll har iaf jag & min andra del skrivit klart julkorten.
Så dom kommer iväg i år med! Håll utkik ;)


Kommentarer

Postat av: Stoffe

Håll ut ett tag till så är du snart här och jobbar på julstämningen älsk! Det kommer bli en helmysig kväll!



Puss

2009-12-23 @ 17:41:33
URL: http://stoffs.blogspot.com

Postat av: Stoffe

Ooops.. fel inlägg blev kommenterat :(

2009-12-23 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback