> G i z z y -

G i z z y

En dag på jobbet

Kommentarer (0)

2009-12-28 @ 13:41:36

Usch igår var det ångest för hela slanten inför den här dagen.
Hade gärna varit ledig hela veckan! Mest motigt kändes det att gå upp 05.45...
men när man väl kommit iväg och sitter här så går det som vanligt riktigt bra!
Lyckades fixa lite kaffe och lussebulle imorse så det blev en mysig start med gemensam morgonfika.

Har nyss varit på premiärbesök till nya gallerian. Vad bra det blir där!
Så kul att dom fått dit Monki, Åhléns och roliga inredningsaffärer.
Dessutom blev det en god lunch på nya Max, blev så glad över att slippa McDonald´s!
Något exklusivare hann jag inte med eftersom det var proppat med folk i reahysterin.

Är lite sugen på att kika igenom där en sväng sen efter jobbet och se om man hittar något reafynd..
men det är fika hemma hos Keith & Lotta ikväll så jag får nog skynda mig dit istället.

Missar nog mellandagsrean helt i år.. när man väl bor i Stockholm, haha.. typiskt.
Men men.. då har man pengar över sen till annat istället!

Nu ska jag ta och göra lite nytta på det här stället!

Hej så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback