> G i z z y -

G i z z y

Dan före dan!

Kommentarer (1)

2009-12-23 @ 12:43:34

Tänk att det är julafton imorgon? I can´t understand that..
kanske för att jag sitter på jobbet medan de flesta av mina kollegor gått på julledigt redan :)
hade man varit ledig någon dag innan så hade man nog fått in känslan lite mer.

Men som sagt, här sitter jag.. snart slutar jag här men då åker jag till Guldfynd istället.
Fortsätter jobba eftermiddag/kväll där.

Jag skulle ljuga lite om jag sa att jag inte längtar hem.. hehe..
Vill ha glögg, julklappsinslagning och massor med mys!
Tända ljus och spela något roligt sällskapsspel.. det vore kul.

Först jobb i några timmar till...

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Håll ut ett tag till så är du snart här och jobbar på julstämningen älsk! Det kommer bli en helmysig kväll!



Puss



(nu blev det rätt inlägg)

2009-12-23 @ 17:43:17
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback