> G i z z y -

G i z z y

Annandagen

Kommentarer (0)

2009-12-27 @ 01:29:18

Har kommit fram till att jag säger "mysig" ofta?? I varje inlägg i stort sett?
Men jag måste säga det igen, för det här har varit en mysig dag :P

En riktigt slapp dag där vi började med att kliva upp vid lunchtid..!  När gjorde man det senast??
Det har jag inte ens gjort de dagar jag varit arbetslös.
Sedan åt vi lite julgröt, kollade tv och planerade inför resan till sommaren.
Det är så långt kvar men otroligt roligt att planera! :)
Vi fick nog lite mersmak när vi planerade resan till Norge för nu är det ungefär en sådan till vi ska göra.
Fast en utökad. Vi tänkte bila runt i Europa.
Se Paris, Chamonix, Milano och Venedig bland annat och köra genom 7 länder.
Vi har redan börjat rita upp lite kartor och kikat färjor m.m.

Sedan ville jag ut i det mysiga (där kom det igen!) snövädret så jag tog en prommis på ca 1 timme.
Undrade om jag skulle gå vilse ett tag men insåg att man hittar rätt bra här nu.
Gick och hyrde "Flickan som lekte med elden" bland annat så den har vi sett alldeles nyss.
Gillar dom där filmerna, OCH böckerna. Tycker dom är riktigt bra.

En god ostbricka har vi också hunnit smaska i oss :)

Nu börjar ögonlocken bli smalare och smalare så snart blir det nog sängen.
Imorgon väntar födelsedagsfika i Bålsta!


 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback