> G i z z y -

G i z z y

Härliga tider

Kommentarer (0)

2009-08-20 @ 15:46:38

.. nyss hemkommen från en skön motorcykeltur :)
tankarna far iväg ganska bra när man sitter och glider runt så jag kom på mig själv med att jag höll på somna..
hade inte varit så lämpligt kanske!

Igår var en otroligt härlig dag.
För första gången på 100 år vaknade jag upp med orden "jag ska ta en dusch så det kommer nog ta lite tid, sov du!"
sen fick jag frukost på sängen! <3 av sötaste Sara.

Dagen fortsatte med att vi satte oss och battlade lite Guitar Hero innan vi gjorde oss klara för stan.
Där gjorde jag världens klipp då jag hittade en perfekt höstjacka och en jättefin bikini.

Efter lite shopping blev det en latte i solen på Wayne´s med syrran, Kristian och Sara.
Satt nog där i 2 tim och och tjattrade innan jag och syrran gick vidare mot hennes lght.
Eftersom det var så skönt väder så ville hon att vi skulle sätta oss i parken ett tag så det gjorde vi.
När man ses så sällan så finns det en hel del att prata om :)

Ikväll blir det grillning, sommarens sista kanske?

PS. INGA PARKERINGSBÖTER ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback