> G i z z y -

G i z z y

Superfredagsmys

Kommentarer (1)

2009-08-28 @ 20:47:36

Imorgon smäller det tjejer... partaaaaaaaaaaaaaaj!! :)
och ja, jag är laddad! Jätte jätteladdad!

Det avtog lite idag när jag hängde framför tv:n..kollade Tyra Banks Show och kände mig lite småhängig..

MEN. Tiderna förändras, var hem och hämtade lite öl och kände plötslig pulsen stiga igen ;)
Kung tjejer!

Nu obligatoriskt supermysigt fredagsmys med tacos! Perfekt <3


(till och med Carkan har slutat kommentera, vad är det som händer?)

Kommentarer

Postat av: Anonym

LALALALLALLAA jag lider av dåligpåattkommenteraibloggar-syndromet och ska genast bättra mig. MEN, back at ya! ;)

2009-08-31 @ 16:30:10
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback