> G i z z y -

G i z z y

Stämplad

Kommentarer (0)

2009-08-31 @ 14:59:12

Uäää.. här sitter jag och mår illa..
och det enda jag egentligen vill ha är.. makaroner & korv.
Men jag tror det blir fläskfilé & råstekt potatis istället.
Varför göra det lätt för sig!

Hade en jätterolig kväll i lördags, det spanska temat blev succé och sovrumsdanserna med discobenet kommer sent att glömmas :)
Alla var på att dra vidare sen så vi beställde 2 taxin och begav oss till Metro.
Riktigt roligt och vi dansade så svetten rann nästan!
Fick gå och hämta andan ett x antal gånger för det blev sååå varmt hehe..
enda negativa med kvällen där var väl att jag blev "stämplad" på foten som vanligt av någon galen tjej som dessutom klämde den lilla stackaren i en dörr.
Så nu sitter jag här med foten liggandes på bordet, alldeles blå :/

Borde gå och handla lite mat men det känns bra motbjudande att klämma ner den svullna rackaren i en sko.

Har iallafall tänk rycka upp mig en bra stund nu, även om det kan vara mys att sitta och läsa bloggar och skvallertidningar hela dagen.

Nu blir det en dusch och på torsdag blir det äntligen jobb igen med bästa tjejerna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback