> G i z z y -

G i z z y

Spanish

Kommentarer (0)

2009-08-26 @ 16:07:31

Ja idag far jag in till stan för att käka en god middag och shoppa lite med Erkan & Angelica.
E är ute efter en snygg klänning sen kanske vi hittar något användbart till festen på lördag ;)
Spanskt tema.. ska bli jättekul!

Igår var en riktig mysdag. Vaknade i tid för att gå ut och sola i några timmar innan det blev sammanstrålning med Carolina, Tina och Sandra på Drottningatan. Gick sen och tog en trevlig fika tillsammans innan jag bestämde mig för att åka vidare och hälsa på tjejerna på jobbet. Var ju så längesedan vi sågs!

Men ja.. ser verkligen fram emot festen på lördag :)

Nu ska jag hitta lite bekväma kläder att ta på mig innan jag ska bege mig ut i åskvädret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback