> G i z z y -

G i z z y

Skalman?

Kommentarer (0)

2009-08-12 @ 14:48:00

Ja jag gjorde ett såntdär test igår på Facebook, "vem i Bamse är du?" och nog sjutton blev jag Skalman.
Är en seg person som som aaaldrig skyndar och som inte har några problem att ta en tupplur mitt på dagen.
Dessutom bär jag alltid med mig allt jag äger och kan tänkas behöva, vilket stämmer riktigt bra med tanke på hur jag flänger runt ;)

Det jag vill komma till är att jag inte ens skrivit ett ord om Norgeresan än och inga bilder har kommit upp heller.
Jag har gått in i någon sorts semester dvala tror jag vilket innebär att jag enbart gör saker som jag känner för för stunden. Igår ville jag inte gå och lägga mig så då satt jag uppe till 4.30.

Och idag vill jag och grappen spela minigolf, så det tänkte vi åka och göra nu! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback