> G i z z y -

G i z z y

Ooops...

Kommentarer (0)

2009-08-27 @ 16:03:33

så skulle man kunna sammanställa den här dagen hittills!

Hade blivit "lovad" ett telefonsamtal som jag trodde skulle väcka mig så jag stängde av väckaren på mobilen..
men samtalet uteblev så inte vaknade jag inte... förrän TOKSENT!
Jag som hade tänkt utnyttja solen lite idag men när jag kom upp så sent så hade jag inte alls lust att lägga mig ute på en stekhet balkong... pannkaka...

Så det har blivit massa surfande och tv-tittande istället.
Plus att jag har gjort något otrolig förbjudet...
fanns inget gott att äta så jag poppade popcorn!! Mitt på ljusa dagen?!
Så får man ju bara inte göra.. nu kommer jag dras med dåligt samvete bara för det :) men gott var det!

Hade lust att åka in till stan och strosa lite idag med.. kika lite i affärer.
Men jag vet ju att jag ändå inte kommer köpa något.. eller så skulle jag ha gjort det och sen få dåligt samvete för det med. Har en lön nu som jag ska leva på i två månader så shopping är tyvärr bara att glömma..
jättetråkigt, det hade varit kul med något nytt och snyggt för en gångs skull.. ett par skor t.ex...
drömma drömma drömma...

Men men.. S tyckte att jag skulle skippa det så skulle vi hitta på något tillsammans när han kommer hem ist.
Hoppas det inte blir massa övertid idag och att han kommer hem snart :)
Kanske vore trevligt att åka och köpa en glass och strosa lite i Skogskyrkogården.. kanske ta med kameran..?

Får se vad det blir.

Ska försöka förvandla den här pannkake dagen till något bättre iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback