> G i z z y -

G i z z y

02.50

Kommentarer (0)

2009-08-15 @ 03:05:46

Ja klockan är mitt i natta (nästan morgon va?) och här sitter jag och kände suget efter att blogga :)

Har haft en riktigt mysig dag med pojken idag. Som vanligt började det ösregna och åska framåt eftermiddagen men innan det så hann vi till en ny minigolfbana här i Tyresö där jag fick känna på hur det känns att åka på stryk, haha..
men det var bara med 5 slag så jag är riktigt nöjd!
Efter det så styrde vi mot centrum där vi handlade tacos, mumma!
Sen har vi ätit tacos, druckit lite vin och bara tagit det lungt.
Såg sista avsnitten av Prison Break och det var inte långt ifrån att en liten tår rullade ner för kinden!
Lite tråkigt att det är slut nu för det var en himla bra serie.

På måndag planerar jag att fara hem till hälsingland en sväng,
så Sara se upp för jag kommer komma och våldsgästa dig!! :D
Det blir några dagar hemma hos mamma, pappa och Gizelle, 
sedan någon dag i Gävle för att hälsa på syrran, kusin och Sara bland annat.

Men innan dess ska jag passa på att mysa extra mycket med en speciell person!

Kuddkramning. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback