> G i z z y -

G i z z y

The Hills!

Kommentarer (0)

2009-04-13 @ 23:25:25

Nu har det gått några dagar med feber och sängliggande..
idag har jag tagit mig upp till soffan och kunnat titta på tv iallafall.
Det har blivit ett "The Hills" och "The City" maraton.. så himla bra! :P

Vi blev utan vatten idag också.. upptäckte en läcka på vägen utanför huset.
Vattnet bubblade upp och det blev översvämning. Så då kom kommungubbarna och stängde av eländet.
Imorgon ska dom börja gräva. Slutar väl med att vi är utan både bredband och tele innan det är klart hmm :)
Men jag hann ta en dusch i sista minuten iaf, jobbigt om det blir många dagar utan vatten.

Är nog dags att dra sig mot Stockholm snart känns det som :P

Ser fram emot en fika i solen (förhoppningsvis!) med Erica och Carolajna på torsdag!

Men först en bilresa till Gävle med Sara imorgon. Känns som att jag ränner där varannan dag men nu är det dags för ett besök hos tandläkaren igen för att kolla mitt lilla implantat.
Se så att det har läkt ihop ordentligt på dom här 8 veckorna som gått sen ingreppet. Fort tiden går!

Nu är det snart natti igen, pjuh! Sleep well..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback