> G i z z y -

G i z z y

Långfredag

Kommentarer (0)

2009-04-10 @ 13:22:23

Ja nu är det en låååång fredag. Typiskt, jag hade hellre velat ha en långlördag imorgon! :)

Men den här dagen lär ju bli längre än den igår med tanke på att jag sov till 13.15 då.
USCH jag mår så dåligt av sånt!! Varför vaknar jag bara inte som andra normala människor?
Visst att det är skönt med en sovmorgon ibland men till 11 högst sen ska man upp!

Idag var jag uppe tidigt iaf. Gizelle hittade sin påse med leksaker kl 06.00 imorse och började riva ut dom.
Sen låg hon och skrammlade med nån boll under sängen så det var stört omöjligt att sova.
Upp och käka frukost sen åkte jag in till stan och bättrade på "brännan" lite. För att överdriva lagomt haha..

Skönt att vara hemma i Söderhamn och att det är påsk och allt!
Stoffe den svikaren är i Sälen och åker snowboard med Stefan men dom har dåligt väder och nästan ingen snö så jag är faktiskt inte så avundsjuk! :P

Nu ska jag äta GRILLAT. MMMM MMM MMM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback