> G i z z y -

G i z z y

39

Kommentarer (0)

2009-04-13 @ 00:18:02

..så många grader har min kroppstemp legat på idag. Bläääää säger vi om sånt.
Har legat i sängen hela dagen och bara sovit med missen.
Haft riktiga "feberdrömmar" och varit alldeles röd som en kräfta om kinderna.
Sånna dagar kan det vara skönt att vara hemma i huset och inte ligga själv i sin lägenhet ;)

Mami har fått serva mig med Alvedon och stooora glas vatten.

Men jag misstänkte nästan att det skulle bli såhär eftersom att jag hade feber redan igår men valde att gå ut med tjejerna iallfall. Vilket jag inte ångrar!
Vi blev ganska många hemma hos Elin till slut, lite spontanbesökare vilket var väldigt trevligt!
Alltid roligt med nya ansikten :)

När kl bara var 00.30 så kände jag ändå att jag inte orkade längre så då drog jag med mig Sara och Sofie till Kebabhouse också satt vi där och käkade ett bra tag innan vi for hemåt.
Det var en trevlig kväll iallafall som säkert hade blivit längre och ännu trevligare om jag inte varit sjuk!

Nu ska jag gå och krypa ner igen.. läsa lite skvaller tror jag..
och hoppas att min feber OCH nackspärr har gått över tills imorgon.

Natti natti allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback