> G i z z y -

G i z z y

Uuuusch

Kommentarer (0)

2010-03-22 @ 17:55:14

Idag när jag kom hem från jobbet och bytte om så kikade jag på blåmärket på benet.
Kände lite på det för jag tyckte det stod ut och då kände jag något blött på handen..
tänkte att det kan ju inte komma därifrån men när jag tar igen  så lossnar hela huden!
Handen full med BLÅ hud. Mysigt.

Paniken var ungefär lika stor som när jag upptäckte att jag hade en fästing i somras.
Så himla äckligt!

Det var tydligen en blodblåsa så nu varar det litegranna..
blir till att köpa plåster när jag går och handlar middag.

Ikväll blir det tortillas med massa goda grönsaker och en god dressing! Mmm!
Om jag inte blir övertalad att äta pannkaka... >:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback