> G i z z y -

G i z z y

Typelitypiskt

Kommentarer (0)

2010-03-30 @ 19:02:55

Ibland är det tur att man inte är allvarlig...!
Sara skulle kolla min skatteåterbäring när jag satt på bussen hem..
var den dålig så sa jag att jag skulle kliva av bussen och hoppa ut framför den.

Med andra ord borde jag ligga på sjukhus nu.

Tidigare år har man jublat över innehållet i kuvertet mer eller mindre
men i år kan jag sträcka mig till en suck..
som tur är har ekonomin bättrats på på andra sätt under året så helt lämnad är man inte.
Resan i sommar känns ändå lite längre bort just nu.. var nämligen dit pengarna skulle gå.
Fast jag vet att det kommer ordna sig. Det kommer bara bli lite svårare att nå dit :)
Vad är det som säger att man ska ha det lätt för sig!?
Saker har sett sämre ut. Champagnen får sparas till en annan gång.. 
ska däremot köpa en pizza och äta mig glad. Kan funka.

Sedan börjar vårpromenaderna!

Hej sålänge.



No no!


Yes yes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback