> G i z z y -

G i z z y

Tråkmåns I am

Kommentarer (0)

2010-03-26 @ 23:42:03

Hade en härlig uppgång bland mina besökare förra veckan.
Den här veckan har det gått lite sämre men jag kan inte klandra någon
med tanke på veckans tråkiga inlägg!

Hur kul känns det att jobba, äta, sova liksom?
Inte mycket att skriva om!?
Går upp runt 5-6, åker till jobbet, kommer oftast hem vid 18-19 tiden,
äter en middag i bästa fall, ser typ 1 ½ program på tv´n sen sover jag.

Och roligare kommer det inte bli ikväll heller för jag kan bara berätta att jag är sjukt trött. :)
Hade kunnat lagt mig när som helst idag och sovit tills imorgon!
Men än håller jag ut.

Har inte en enda plan för helgen heller, vilket känns ganska skönt.
Imorgon blir det en såndär tokhärlig sovmorgon.
Vakna.. knäppa på tv´n..mysa lite.. somna om.. vakna igen.. sträcka på sig... äta tacosrester. :)
eventuellt händer det något trevligt på kvällen också.

Nu ska jag krama på den finaste!

Undrar hur min sambos date går..?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback