> G i z z y -

G i z z y

Tänka tänka

Kommentarer (0)

2010-03-09 @ 22:56:45

Vad ska man önska sig när man fyller år..??
Så svårt att svara när vänner och bekanta frågar vad man vill ha..
jag har jättedålig fantasi just nu.
Självklart är det massor av saker man skulle bli glad för att få
men när man väl ska komma på vilka är det idétorka!

Idag har jag varit superdupertrött men väldigt glad.
Allting känns bara härligt!!
Kanske är för att solen skiner varje dag och vårkänslorna börjar komma? ;)

Jag ska iaf försöka lägga mig relativt tidigt ikväll så jag orkar upp vid 5 som vanligt.
Slutar 16 imorgon så SKÖNT.

Nu är det snart bara en dag kvar till torsdagen! Och jag börjar bli nervös..

Har iaf två gratisbiljetter till förhandsvisningen av filmen "Remember Me" på torsdag kl 21.
Kommer nog inte gå på den så om någon är sugen och vill ha biljetterna imorgon, hojta!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback