> G i z z y -

G i z z y

Shooooes

Kommentarer (0)

2010-03-24 @ 20:53:48

Idag blev en 12 timmars dag på jobbet, med uppehåll för 3 timmars shopping ;)
Försöker förtvivlat att hitta en snygg vårjacka men det är ju hopplöst!
Konstigt nog är det två saker jag inte gillar att köpa.. jackor och skor.
Är nog en konstig tjej som inte tycker om att köpa skor.. men det är alltid så svårt.
Har nämligen lärt mig att inte köpa vad som helst och sen låta det ligga utan försöka hitta
något som jag verkligen kommer att använda.
Men då står man ofta tomhänt istället..

Blev iallafall ett par riktigt snygga skor från Scorett :D
kommer bli supersköna och snygga att ha i sommar!
Och om jag har tunna strumpor i dom kommer jag nog kunna inviga dom redan i vår.. ;)

Köpte även sjalen jag kikat på tidigare, ett armband, lite hårspännen och annat smått och gott.
Tänkte lägga ut bilder men har dessvärre inte kameran hemma..
så dom kanske kommer upp vid ett senare tillfälle!

Blev jätteöverraskad på jobbet idag också.
Plötsligt hörde jag mina kollegor börja sjunga "happy birthday"
också fick jag en födelsedagspresent i efterskott!
En snygg glasburk fylld med massa gott godis
Tror att mina kollegor försöker få mig att gå upp några kilo?!
Är säkert ett kilo godis så den lär ta ett tag att äta upp..:)
(fast Stoffe kommer och hälsar på imorgon i och för sig!)

Tack söta ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback