> G i z z y -

G i z z y

Sälen

Kommentarer (0)

2010-03-20 @ 23:28:14

Lördag kväll och sista kvällen på minisemestern!
Vi har haft en jätteskön helg här uppe.
Trots diverse incidenter med fylleslag första kvällen (inkl fyllekvällsåkning i backarna),
regn på fredagen och några vurpor här och där.
Ingen av oss har brutit några ben iallafall även om de flesta av oss är blåslagna!

Jag åkte snowboard i 1 ½ dag sen ville jag inte utsätta kroppen för fler blåmärken och rodnader
så då fick det bli ett byte till slalom istället :)
Är rätt nöjd med mig själv att jag vågade ge mig på att testa iaf!
Åka snowboard själv i en ankarlift första gången är faktiskt inte superlätt.. 
har faktiskt åkt en och annan svart backe också.
(utan att jag visste om det såklart, kanske skulle kollat kartan!)

Idag tog vi transportliften över till Hundfjället och åkte lite i deras backar, 
himla bra åkning där och fina backar!

Nu är det snart läggdags och imorgon blir det hemresa.
Min nya sambo Sara har redan kommit och sitter och väntar på mig ;)
kanske dags att åka hem till henne!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback