> G i z z y -

G i z z y

Ingen visning

Kommentarer (0)

2010-03-11 @ 21:00:11

Det blev ingen visning idag.. mäklaren ringde imorse. Säljaren hade blivit sjuk.
Haha måste skratta lite... SOM jag har gått och väntat på den där visningen!
Undrade hur jag skulle stå ut i en hel vecka också var dagen äntligen här
men vips så försvann den lika fort som den dök upp!

Men jag & Stoffe får åka hem från Hälsingland tidigare på söndag och gå på visning då. 
Lite roligare om man får sällskap av någon som vet vad man ska titta på.
Jag skulle antagligen börja buda på den av ren lycka sen upptäcka
vattenskada i badrummet och mögel fulla köket.. :P

Halsen har inte blivit bättre, har lite mer hosta nu bara.
Men fyller på med Ipren i kroppen så får jag se om det ger med sig i helgen.

Nu har jag nyss tryckt i mig lite vaniljyoughurt & frosties, snart blir det en dusch
sen packa ihop lite saker tills imorgon.
Åker mot norr direkt efter jobbet! Kommer bli en härlig helg.

Imorgon vaknar jag upp ett år äldre och förhoppningsvis ett snäpp klokare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback