> G i z z y -

G i z z y

Ett steg fram & två tillbaka

Kommentarer (0)

2010-03-16 @ 19:25:05

Phu, ibland är det mycket.
Igår blev det till och med för sent för middag så förståerligt nog hann jag inte blogga heller.

Idag kunde jag ha varit ägare till min första egna lägenhet. Men så blev det inte.
Så jag får vinka hejdå till vad som kunde ha blivit ett jättefint hem.
Nu ska jag försöka släppa de tankar som snurrat i över 2 veckors tid
och fokusera på att leta vidare efter något annat.
Får inse att det inte blir något sovrum med sängen jag så gärna vill ha
och att jag inte kommer få sätta upp det nya köket som jag legat och klurat på om kvällarna.
Det skär lite i hjärtat då jag verkligen hittade "DEN" som jag ville ha.
Även om jag aldrig vågat tro att jag skulle få den så har det ju tänts ljusglimtar av hopp då och då.


På måndag ska lillsessan till veterinären.
Han ska ge henne lugnande och ta bort de stora tovor hon fått av vinterpälsen,
eftersom hon blåvägrar att bli borstad.
Önskar att jag hade kunnat varit hos dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback