> G i z z y -

G i z z y

Doktorn imorgon?

Kommentarer (2)

2010-03-07 @ 23:17:42

Känns väldigt ovanligt att man har så ont i halsen så man vaknar tårögd om nätterna..?
Kan det vara halsfluss..?
Har aldrig haft det så jag vet inte hur det yttrar sig riktigt.

På dagarna är det helt okej, tänker inte på det så mycket men nätterna är... inte alls bra!

Jobbar 10-timmars pass imorgon och har 1 timmes lunch som tur är s
å då blir det nog ett drop-in besök hos doktorn.
Känns ju bra löjligt för "lite halsont".. skillnad om man hade brytit ett ben eller något..!
men jag har verkligen jätteont och kan inte sova ju :/

Plus att jag vill veta om det smittar INNAN jag gjort alla mina kära kollegor sängliggande! 

Kommentarer

Postat av: Maija

Dem flesta är nog inne på sin transportsträcka om det kan vara till någon tröst Ni blit tre som ska traggla med snowboard Du Catrin o Magnus Han blev övertalad av Catrin

2010-03-09 @ 11:05:17

Postat av: Anonym

Jaa precis men förhoppningsvis är snart våren här! Haha vad roligt, då kan vi ramla på varandra så gör det inte så ont (fast Catrin får nog ligga överst)

2010-03-09 @ 19:27:47
URL: http://gizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback