> G i z z y -

G i z z y

Bangade

Kommentarer (0)

2010-03-08 @ 22:32:26

Det blev inget besök hos doktorn idag, fortsätter att intala mig sjäv att det kommer gå över istället.
Mina försökte kolla efter prickar i halsen idag på jobbet
men det gick inget vidare för jag vägrade gapa :O

I övrigt är jag inne i en så kallad transportsträcka just nu.
Som ska ta mig till TORSDAGEN då jag äntligen ska få titta på lägenheten.
All tid innan jag somnar går åt till att fundera på hur jag skulle renovera den om jag fick den...
farligt farligt.

Transportsträckan ska även ta mig till helgen och hem till familjen.
En födelsedag med dom närmsta, smörgåstårta, mys och melodifestivalen.

Sist men inte minst ska den också ta mig till nästa torsdag då vi åker till SÄLEN!
Och jag ska testa snowboard.
Tror att alla som känner mig har en väldigt bekymrad och medlidande min just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback