> G i z z y -

G i z z y

Äntligen DH!

Kommentarer (2)

2010-03-02 @ 21:44:47

Nu är tisdagkvällarna räddade för en tid framöver igen :) Desperate Housewifes!

Idag har jag inte kunnat tänka på något annat än lägenheten.
Har som sagt svårt att tro att jag kommer få den men ändå kan inte
fantasierna låta bli att skena iväg..
drömmer verkligen om att få den och göra om den till min!
Tänk vad roligt att få välja sina egna färger, material och inredningsdetaljer.

Hoppas till tusen på ett positivt samtal från mäklaren imorgon...

Ikväll ska vi lägga oss i sängen och bläddra i alla våra Lonely Planet böcker vi beställt, 6 stycken.
på tal om drömmar så är ju europaresan i sommar också en!
Dags att boosta oss med massa härliga bilder och nyttig information,
sen kommer vi längta ännu mer :)

 

    

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Reseböckerna var grymma och jag tror idén med att göra en reseskildring av Stockholm i sommar kan riiiiiiktigt bra!

2010-03-02 @ 23:52:17
URL: http://stoffs.blogspot.com

Postat av: Anonym

jag kommer ha läst ut alla innan du hinner hem idag ;) sommaren som kommer blir nog en väldigt bra sommar!

2010-03-04 @ 17:13:43
URL: http://gizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback