> G i z z y -

G i z z y

1 vecka

Kommentarer (0)

2010-03-04 @ 18:28:34

Idag är det 1 vecka kvar till allt känns det som.
Till lägenhetsvisningen, till min födelsedag och till vi åker upp till min familj <3
Händelse nummer två ser jag inte fram emot så mycket.. betyder det att man börjar bli gammal?
Känns bara jobbigt att fylla år och bli äldre.
Fast på jobbet idag kom vi fram till att man kan bli 26.. sen stannar vi där..!

Har lite dåligt samvete för att jag inte gjorde det jag skulle idag. Åka hem och städa.
Vädret gjorde att jag helt tappade lusten och bara ville komma in, värma mig och mysa.
Så nu ligger jag här i sängen med tända ljus och datorn i knäet. Nedkrupen under täcket och mår massa bra!

Vardagslyx är den bästa lyxen!






 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback