> G i z z y -

G i z z y

Hektisk fredag

Kommentarer (0)

2010-02-19 @ 22:43:58

Herrejisses... vilken dag.. jag är helt slut.
Men jag klarade veckan utan en enda sjukdag! Trots dunderförkylning och allt vad det innebär.
Nu kan man vara sjuk för nu är det helg, phu.

SL och snö/vinter går ju som bekant inte ihop, så resan till och från jobbet idag var ingen höjdare.
Tog en timme imorse för att komma till Slussen.. och då hade jag halva (mer?) vägen kvar.
Dessutom har tågen kört förbi Kista eftersom det var is på spåren..
som pricken över iet har man haft ståplats hela vägen på både bussar och t-banor.
Och packat med människor.. jaja är det Stockholm man bor i så är det!

Har haft den stressigaste fredagen på länge på jobbet.
Vet inte hur det kunde vara så mycket idag??
Kanske för att jag hade receptionen på förmiddagen och sen skulle stänga konferensen.
Var en himla massa fix och telefonerna ringde hela tiden.
Bokningar med tillhörande bekräftelser som måste skickas, skyltar skulle skrivas
och rum skulle städas och möbleras om.
Har burit möbler och projektorer hit och dit och ja, nu är man fredagstrött!
Nästan en timmes övertid blev det men 18.15 var jag iallafall därifrån.

Det blir därför en helg i det goda lugnets tecken..
känner för att hålla mig inomhus i ovädret, bara vila och kika film.
Och äta en stadig tacobrunch imorgon :D

Tungt huvud, svidande ögon, hockey och ett glas gott rött till det.
Så blir denna fredagskväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback