> G i z z y -

G i z z y

Helg :D

Kommentarer (2)

2009-06-05 @ 15:56:23

..hemma såhär tidigt och det är fredag! Vad fort veckan har gått.

Idag har jag suttit i repan till 13.00 sedan var jag på en otippad anställningsintervju.
Sökte jobbet för typ 3 månader sen också ringde dom plötsligt igår.
Men nu känns det inte så aktuellt längre.. man kanske är dum..
men jag följer nog mitt hjärta :) är inte bara pengar som räknas här i världen enligt mig..

Idag är det iaf ingen vanlig dag för idag är det SARAS FÖDELSEDAG, hurra hurra hurra! :)
Grattis vännen! Massa massa grattis!
Ikväll måste jag ringa så vi får ta ett långt tjejsnack, jag saknar ju dig homie.

Förra helgen kan jag ju också ta när jag ändå håller på..
den var en riktig höjdare nämligen! På fredag var vi på bio på medis. Änglar & demoner,
den var helt okej men ändå slumrade jag till på slutet.. haha! Är trött på fredagar *skäms*
Och i lördags var vi först ut på Djurgården och satt där i gräset, solade och drack lite rosé.
Sedan bar det av till Josefinas, ett riktigt trevligt ställe! Hööög mysfaktor så det blev nån öl där.
Efter det lämnade jag sällskapet och for ut till Erika och tjejerna på Lidingö.
Vi hade en riktigt rolig kväll med massa dans på Mango!

För övrigt så har Stoffsen hunnit fylla 25 i veckan också så det har varit ganska fullt upp.
Får hoppas att kommande vecka blir lika trevlig med grillning, bubbelbad och fotboll imorgon
och en väntande personalfest på Grönan på torsdag! NRJ in the park. Härligt :)

Nu ska jag spöa mannen lite i fotboll sen ut på en ärende-prommis.

Hej på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Shakeade ni på Mango? Det var en otippad comeback må jag säga ;)

2009-06-07 @ 14:18:21
URL: http://carkan.blogg.se/

Postat av: Anonym

Haha jag vet, det trodde jag aldrig! Men det var riktigt roligt där faktiskt. Inte liiika mkt folk som sist ;)

2009-06-07 @ 17:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback