> G i z z y -

G i z z y

Men hej!

Kommentarer (0)

2009-04-30 @ 21:36:17

Tro det eller ej men jag har tid att skriva!!

Herre min gud vad den här veckan har gått fort.
Har jobbat, jobbat, jobbat och sovit i stort sett. Men fort har den gått och roligt har det varit!
Nu drar snart dom berömda två veckorna igång på jobbet så då blir det 12 tim pass om dagarna, kanske längre.

En rolig sak är att jag skaffat jobb åt Sara så nu ska jag få en homie i två veckor ;)

Vi skulle ha träffats ikväll och planerat lite men samtalet lät ungefär såhär:
jag: "alltså.. ska vi verkligen ses ikväll eller blir det för sent..?"
hon: "om du är trött efter jobbet och resan så förstår jag ju det"
jag: "jaa men alltså det hade ju varit roligt att ses också"
hon: "men vi kommer ju för fan att va med varandra i 2 veckor i en liten etta.."
jag: "jaa vi kommer nog trampa varann på tårna.. vi skiter i det"
hon: "aa, vi hörs imorrn, hejdå"


haha :)
ibland är vi två förnuftiga själar minnsann..

Nej nu ska jag fortsätta sippa på min pilsner :)

Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback