> G i z z y -

G i z z y

Backup päron?

Kommentarer (2)

2009-04-06 @ 13:47:15

Usch usch usch vad dålig jag är på detta. :)
Men nu börjar orken förhoppningsvis komma igång igen till att blogga lite oftare.
Men det är ju så att solen har börjat skina så förskräckligt mycket så man har ju lite annat för sig!

I helgen har jag iaf hunnit med detta:
- bio med Cattis "Män som hatar kvinnor", ruskig stundsvis men väldigt bra!
- fredagsmiddag och öl på Brommaplan med Stoffs
- slagit mina första riktiga golfslag på Tyresö golfbana (hur det gick tar vi en annan gång)
- shoppingtur till Nacka Forum
- trevlig lördagkväll hos Stefan & Madelene med middag,vin och Wee spelande
- taxiresa kl 5 på morgonen med en bra lurig chaufför

.. låter väl som en ruskigt trevlig helg :)

Idag har jag en tvättdag för imorgon åker jag hem mot norr igen.
Blir till att fira påsk hemma med familjen och på lördag blir det grillning och utgång på statt med tjejerna.
Ser jag fram emot!!

För övrigt så hade jag och Carkan en ganska intressant diskussion idag.. om gudföräldrar.
Här nere verkar var och varannan person ha sånna, lite knepigt tycker vi..?
Vad innebär det liksom..? Varför har man sånna? Och varför har bara vissa (framförallt stockholmare) det?
jag fick då aldrig några backup päron. Inte Carkan heller.
I norr har vi fått lära oss att händer det något med ens föräldrar då får man klara sig själv, punkt.

Carkan.. vi är helt lämnade åt ödet!

Kommentarer

Postat av: Anonym

totaly;)

2009-04-06 @ 14:19:20
URL: http://carkan.blogg.se/

Postat av: Anonym

Det är för att stockholmare inte förstår hur man slår på en platta själv, torkar sig i baken eller tjänar egna pengar. Därför måste de ha backup päron :-)

2009-04-12 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback